PR články a tlačové správy

Aká je Vaša BigMac Theory? Začína narodeninová kampaň McDonald´s na Slovensku

McDonald´s na Slovensku oslavuje 20 rokov. Oslavy vyvrcholia 13. októbra, kedy presne pred dvadsiatimi rokmi otvoril McDonald´s svoju prvú reštauráciu v Banskej Bystrici. McDonald´s pripravil preto narodeninovú kampaň, ktorá štartuje 1. 9. 2015 televíznym spotom The BigMac Theory – 20 rokov najchutnejších zážitkov, ktorú pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett.

McD_TV spot_0

McDonald´s sa rozhodol narodeninovú kampaň realizovať slovenskou agentúrou, ktorá pri kreatíve a realizácii zohľadní nielen špecifiká Slovenska, slovenských zákazníkov, ale aj 20 rokov úspešného pôsobenia u nás. „Voľba padla na Wiktor Leo Burnett a sme veľmi spokojní s kampaňou ktorú pripravili,“ hovorí Ivana Šedivá, marketingová riaditeľka McDonald´s ČR a SR: „Veríme, že sa nám podarí poďakovať našim zákazníkom a osláviť s nimi už 20 rokov najchutnejších zážitkov.“

Wiktor Leo Burnett pripravili celkovú marketingovú kampaň, ktorú nazvali The BigMac Theory. „Nestáva sa často, že agentúra môže robiť pre klienta svetového mena. Preto bola celá kampaň skutočná výzva aj z toho dôvodu, že je to prvá veľká pôvodná slovenská kampaň“, prezrádza Ivan Horváth, kreatívny riaditeľ WLB a dodáva: „Aj keď McDonald’s dobre poznáme, chodili sme do reštaurácií počas brainstormingu oveľa častejšie a všímali sme si ľudí a ich správanie. To nám dalo aj veľkú inšpiráciu a množstvo nápadov. Celý brainstorming bol doslova chuťovkou. Hľadali sme niečo, čo spája rôznych ľudí, resp. ich spôsob ako si vychutnávajú McDonald’s a tak sme dospeli k tomu, že každý má vlastnú teóriu, ako najlepšie mu chutí McDonald´s. A od tohto momentu už bol len kúsok k zadefinovaniu konceptu, a tak vzniklo svieže spojenie názvu kampane s jedným z hlavných produktov. Znelo to young, fresh a bolo to chytľavé.“

McD_TV spot_1

The BigMac Theory kampaň od Wiktor Leo Burnett začína TV spotom a bude podporená tiež rôznymi online aktivitami a komunikáciou na sociálnych sieťach, direct mailom, POSM nosičmi a narodeninovým prekvapením vo vybraných reštauráciách. PR aktivity narodenín a kampane zastrešuje 1st CLASS AGENCY.

Kľúčovou „postavou“ v spote je zákazník. „Do McDonald’s chodí naozaj takmer každý. A každý má svojský spôsob, ako si vychutnávať svoje jedlo v McDonald´s. V spote sa majú preto nájsť všetci a to úsmevným a pravdivým spôsobom, ktorý im je známy. Dynamická a veselá exekúcia by sa mala preniesť do rovnakého pocitu, ktorý by si diváci mali odniesť z jeho sledovania. Veríme, že ľudí spot najmä poteší a že sa v ňom každý takpovediac nájde a prídu do McDonald’s s rovnakou radosťou ako tam chodia už 20 rokov,“ priblížila spot Ivana Šedivá z McDonald´s.

Link na spot: https://www.youtube.com/watch?v=ePUxSaBgc7w

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *