Nazjedenie.sk

Big Mac a Cheeseburger nikdy nechutili lepšie

Spoločnosť McDonald’s nedávno oznámila zmenu v procesoch prípravy svojich ikonických hovädzích burgerov. Jedná sa o najzásadnejšiu zmenu, ktorú tento líder v gastro segmente za posledných 26 rokov na slovenskom trhu uskutočnil. Zákazníci si tak môžu pochutnať na šťavnatejšom mäse, nadýchanejšej žemli a chutnejšom syre či cibuľke.

Asi nikoho z nás neprekvapí, že najobľúbenejším burgrom Slovákov je práve Cheeseburger. Druhé miesto si, zatiaľ, stabilné drží šťavnatá legenda s typickou omáčkou, Big Mac. Tieto hovädzie klasiky, ktoré nikdy neomrzia a zaženú hlad na míle ďaleko, nalákajú do reštaurácií McDonald’s na Slovensku milióny zákazníkov ročne. „Sme radi, že máme okolo seba stále množstvo lojálnych zákazníkov, ktorí pravidelne navštevujú naše prevádzky a oceňujú chute našich burgerov. Je to však aj veľký záväzok. V našej mekáčovskej DNA sa snažíme  dlhodobo inovovať nielen služby, ale aj produkty, aby sme tak stále vylepšovali zákaznícku skúsenosť. A aj vďaka tomu si zákazníci môžu dnes objednať ešte chutnejšie a šťavnatejšie burgre, ktoré pre nich pripravujeme, „hovorí Lucia Poláčeková, PR manažérka McDonald’s Slovakia.

Spoločnosť McDonald’s nás zvykne prekvapiť rôznymi limitovanými ponukami, ktoré prinášajú do života zákazníkov možnosť spoznávať nové chute. Tentokrát sa však zamerala na „staré známe legendy“, ktoré vyladila do pochúťok, ktorým sa naozaj ťažko odoláva. Zmeny možno nie sú úplne viditeľné na prvý pohľad, ale chuťovo sprostredkujú úplne nový zážitok.

McDonald’s zaviedol napríklad nové štandardy pri grilovaní mäsa. Jedná sa o zmenu najmä v nastavení grilu, ktorej výsledkom je šťavnato opečené mäso. Nový je aj štýl grilovania a príprava mäsa, priamo prispôsobená konkrétnemu typu burgeru. Zmeny môžu zákazníci tiež pocítiť prostredníctvom nadýchanejšej žemle, ale aj cibuľa zohráva pri príprave svoju novú a dôležitú rolu. Opeká sa s mäsom priamo na grile, vďaka čomu dochádza k zjemneniu jej chuti a zvýrazneniu vône, ktoré ešte viac podčiarkuje chuť mäsa a aj celkový profil burgera. Nové postupy sa týkajú aj prípravy syra, ktorý sa lepšie roztaví, zachová si viac vône aj chuti a burger neochladí.

Big Mac a Cheeseburger nikdy nechutili lepšie

Nové postupy ovplyvnili prípravu každého jedného hovädzieho burgeru, avšak vždy iným spôsobom. Prichádzajú v nadväznosti na prechod prevádzok McDonald’s na typ reštaurácií novej generácie, ktoré začal McDonald’s Slovakia budovať v roku 2019. Ide o najzásadnejšiu procesnú novinku vo viac ako 26-ročnej histórii McDonald’s na Slovensku.

Ako zmenu vnímajú zamestnanci? Z interného prieskumu[1], ktorý realizovala spoločnosť McDonald’s, vyplynulo, že až 74 % zamestnancov McDonald’s oceňuje zmeny a vylepšené procesy pri príprave hovädzích burgerov. Rovnaké percento zamestnancov vníma zmenu pozitívne. Najvýraznejšiu zmenu cítia samotní zamestnanci najmä pri burgeroch Big Mac (52 %) a Double Cheeseburger (45,5 %), menej výraznú zmenu chute burgeru evidujú pri McRoyal (7 %) a ďalších hovädzích burgroch.


[1] Interný prieskum McDonald’s, realizovaný na prelome februára a marca 2022, na vzorke 154 zamestnancov, online dotazník

Exit mobile version