Oni pomáhajú, my rozvážame! Týmto sloganom spustil Burger King v spolupráci s aplikáciou Bolt Food aktivitu na pomoc hrdinom v prvej línii. Zamestnancom záchrannej zdravotnej služby v Bratislave doručuje obedy dvakrát týždenne.
Od konca marca zabezpečuje spoločnosť Burger King stravu pre 20 zamestnancov záchrannej zdravotnej služby. Ide o stanicu v Bratislave s operačným strediskom aj samotnými posádkami rýchlej zdravotnej pomoci. Tiesňové linky sú v aktuálnej situácii vyťažené a ochranných pomôcok pre záchranárov je nedostatok. Zamestnanci aj z tohto dôvodu volania dôsledne vyhodnocujú, aby zbytočne neohrozovali záchranárov v posádkach a ich následný pobyt v karanténe. „Myšlienka podporiť ľudí v prvej línii bola spontánna. Sme si vedomí náročnosti tejto práce, a preto sme nesmierne radi, že im môžeme týmto gestom vyjadriť poďakovanie za ich úsilie a trpezlivosť,“ uviedol Jakub Pala, regionálny manažér Burger King Slovensko.
Burger King zaviedol vo svojich prevádzkach zvýšené hygienické a bezpečnostné opatrenia. Zamestnancom sa pred nástupom na každú pracovnú zmenu meria telesná teplota, pri práci nosia ochranné rúška a používajú ochranné rukavice. Sprísnené hygienické opatrenia tiež zahŕňajú častejšiu dezinfekciu a umývanie rúk, častejšiu dezinfekciu dotýkaných povrchov a častejšie čistenie celej prevádzky. Kuriéri zabezpečujú donáškovú službu s minimalizáciou kontaktu pri vyzdvihnutí aj odovzdaní objednávky. „Teší nás, že sa ľudia v tejto neľahkej situácii zomkli a každý sa snaží pomáhať tak, ako čo najlepšie vie. Aj my v Bolte sme chceli prispieť a pomôcť, a preto sme veľmi radi, že môžeme zdarma doručovať stravu pre záchranárov v Bratislave,”dodáva Roman Sysel, regionálny manažér Boltu pre strednú Európu.
Obľúbené menu si môžu až ku dverám objednať aj zákazníci spoločnosti v hlavnom meste. Donášková služba funguje z dvoch bratislavských prevádzok Aupark a Avion s doručením v spádových oblastiach do 8 km. Objednávať je možné cez aplikáciu Bolt Food a Wolt, každý deň v čase od 10:00 do 20:00 hod.