Situácia posledných týždňov negatívne zasiahla celý slovenský trh a pre mnohé značky môže mať fatálne následky. Práve v tomto období je dôležité viac ako kedykoľvek predtým, aby slovenský zákazník podporil domáce výrobky, a tým zvýšil ich šancu prežiť na trhu. S touto ideou sa stotožňuje aj značka slovenského piva Zlatý Bažant, a preto jej hlavný odkaz pretavila do svojej novej kampane.
Pivná značka Zlatý Bažant predstavila kampaň, ktorej cieľom je podporiť predaj slovenských výrobkov, a teda domácu ekonomiku po náročnom období uplynulých týždňov.
Práve Zlatý Bažant je spotrebiteľmi dlhodobo označovaný ako najlepšie slovenské pivo a pivo, na ktoré sú Slováci najviac hrdí. Jeho domovom je pivovar v Hurbanove.
„Azda všetci sme pocítili dopad aktuálnej situácie, výnimkou nie sme ani my. A to najmä po tom, ako sa zatvorili reštauračné zariadenia, hotely či podniky. Musíme však ísť ďalej a robiť, čo bude v našich silách. Z globálnych štúdií vieme, že po fáze šok a nuda príde postupné otváranie, optimizmus a istá dávka národnej hrdosti. Preto sme sa rozhodli, že značka Zlatý Bažant, ktorá je spotrebiteľmi dlhodobo vnímaná ako najlepšie pivo na Slovensku, bude o krok vpred a otvorí tému akéhosi moderného patriotizmu, pomáhaniu slovenskej ekonomike práve cez podporu slovenských produktov a služieb. Téme sa budeme venovať aj cez ďalšie kanály, či už sociálne siete alebo médiá,“ vysvetlil Ronald Lupták, marketingový riaditeľ HEINEKEN Slovensko.
Zároveň dodáva, že v spote vystupujú reálni podnikatelia alebo zamestnanci. „Sú to ľudia z rôznych odvetví, ktorí vzhľadom na opatrenia
museli zatvoriť svoje prevádzky medzi prvými a na otvorenie čakali do posledných fáz ich uvoľňovania. V podstate sú tvárami všetkých tých, ktorí práve v tomto období potrebujú našu podporu, či už kúpou ich produktov alebo využitím ich služieb. Dôležité tiež bolo, aby sme zachytili optimizmus a postupný návrat do života slovenských miest a obcí, ktorý sa dnes nesie naprieč Slovenskom,“ dodal Ronald Lupták.
Zlatý Bažant spustil kampaň, ktorú pripravila agentúra MADE BY VACULIK, TV spotom v piatok 22. mája.
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko a jej vlajková loď, značka Zlatý Bažant, pod ikonickým heslom „Na zdravie, Slovensko“ nadväzujú na aktivity, ktoré začali po prepuknutí súčasnej situácie. Od začiatku sa zamerali na podporu najohrozenejších skupín ľudí a pracovníkov v prvej línii, ktorým poďakovali za nasadenie a odvedenú prácu darom v podobe pitného
režimu z produktov 0,0%, zabezpečením ochranných pomôcok či finančnou podporou cez iniciatívu Kto pomôže Slovensku.
Zlatý Bažant pomáha tiež slovenským hudobníkom, ktorí stratili akýkoľvek príjem, prostredníctvom iniciatívy Aby kultúra žila – ako generálny partner online festivalu Plody doby.
V podobných a ďalších aktivitách plánuje líder na slovenskom pivnom trhu pokračovať aj naďalej.