Nazjedenie.sk

Pomáhajme s chuťou!

Spoločnosť Kaufland a Slovenský Červený kríž (SČK) opäť spojili sily pre dobrú vec. Už niekoľko rokov spolupracujú v oblasti darcovstva krvi, zbierky potravín a materiálneho vybavenia SČK. Teraz spoločne podporia rozvoj terénnych sociálnych služieb, ktoré Slovenský Červený kríž zabezpečuje na Slovensku už od svojho vzniku. Kúpou výrobkov privátnej značky K-Classic podporíte nákup vozidiel, ktoré pomôžu ľuďom v núdzi po celom Slovensku.

Myšlienka pomoci druhým je nám veľmi blízka, a preto sme sa rozhodli ísť do ďalšieho projektu so Slovenským Červeným krížom. Radi by sme motivovali nielen našich zákazníkov pri nákupe k voľbe produktov K-Classic, vďaka ktorej prispejeme na nákup nových vozidiel pre terénne sociálne služby poskytované Slovenským Červeným krížom,“ informuje Erika Turček Pfundtnerová, vedúca oddelenia CSR zo spoločnosti Kaufland.

humenne PS

Cieľom terénnych sociálnych služieb je vyjsť v ústrety ľuďom, ktorí sú odkázaní na pomoc druhého. Častokrát ide o nepriaznivý zdravotný stav či zdravotné postihnutie. „V teréne poskytujeme najmä prepravnú a opatrovateľskú službu. Nemenej dôležité sú však aj sociálne poradenstvo, špecializované sociálne poradenstvo, požičiavanie zdravotníckych pomôcok,  rozvoz šatstva a potravinovej pomoci. Prepravná služba, na ktorú sa v rámci projektu „Pomáhajme s chuťou“ primárne podpora zameriava, zahŕňa aj poskytnutie asistencie počas prepravy a v prípade potreby aj sprevádzanie klienta počas vyšetrenia v zdravotníckom zariadení. Pre mnohých ľudí je výraznou pomocou zapožičanie zdravotníckej pomôcky či zabezpečenie opatrovateľskej služby. Prepravnú službu minulý rok poskytovalo 8 územných spolkov Slovenského Červeného kríža pre 2 652 klientov,“ vysvetľuje Zuzana Rosiarová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža.

Pod značkou K-Classic dnes reťazec ponúka už viac ako 1500 druhov výrobkov, vyznačujúcich sa vysokou kvalitou. Ich kvalitu ocenili aj spotrebitelia v rozsiahlom prieskume a značka získala ocenenie „Najdôveryhodnejšia značka roka 2016“ v kategórii privátne značky. Spoločnosť Kaufland preto vyzýva všetkých, ktorým chutí dobré a kvalitné jedlo, aby siahli po výrobkoch K-Classic a teraz navyše urobili dobrý skutok.

Exit mobile version