Bratislava, 08.10.2018
Spoločnosť Nestlé aktívne sleduje trendy zdravej výživy a postupne im prispôsobuje receptúry svojich výrobkov. Dôkazom kvality inovovaných výrobkov je nielen spokojnosť zákazníkov, ale tiež úspechy, ktoré tieto výrobky dosahujú, a to dokonca i v zahraničí. Ostatným z radu nutrične vylepšených výrobkov je MAGGI Snackito thajská karí šošovica, ktorá získala jedno z ocenení Potravinárskej komory ČR v súťaži o najlepší inovatívny potravinársky výrobok.
„V našej spoločnosti vnímame skutočnosť, že aj napriek hektickému pracovnému životu sa čoraz viac ľudí zameriava na trend zdravej výživy, aj preto sme prišli s receptom
O súťaži Potravinárskej komory ČR
Potravinárska komora Českej republiky vyhlasuje každoročne súťaž „Cena Potravinárskej komory ČR o najlepší inovatívny výrobok“. Cieľom tejto súťaže je, okrem podpory domácich potravín a ich výrobcov aj zviditeľnenie inovatívnych potravinárskych výrobkov, ktoré môžu inšpirovať ostatné potravinárske spoločnosti k rovnakému prístupu.
Do súťaže Potravinárskej komory ČR sa tento rok prihlásilo celkom 23 spoločností, ktoré zaregistrovali 61 inovatívnych produktov. Víťazov zvolila odborná porota na základe troch kritérií – výživová hodnota, senzorické vlastnosti a celkový dojem.