Site icon Nazjedenie.sk

Služba Tesco Potraviny domov uľahčí nákupy už 1,4 milióna Slovákom a rozrastá sa do ďalších 90 miest a obcí

Donášku tovaru Tesco Potraviny domov bude môcť využiť o takmer 350-tisíc viac obyvateľov ako doteraz. Unikátna služba sa totiž po roku svojej existencie na Slovensku rozširuje o ďalších 90 miest a obcí: „Doteraz mohlo službu v mestách Bratislava, Nitra a Košice a v ich okolí využívať 1,1 milióna ľudí. Od stredy 9. októbra tohto roka sme pre veľký záujem službu rozšírili do ďalších miest ako napríklad Malacky, Trnava, Hlohovec, Leopoldov, Sládkovičovo, Šaľa, Galanta. Pri nakupovaní tak môže ušetriť čas až 1,4 milióna zákazníkom,“ uviedla Katarína Tokárová, E-commerce manažérka TESCO STORES SR, a. s.

Už rok – od októbra minulého roku si zákazníci Tesca na Slovensku môžu pohodlne cez internetovú stránku www.itesco.sk/potravinydomov vytvoriť nákupný zoznam. Tovar im privezú špeciálne upravené Tesco dodávky až k dverám bytu. Za rok fungovania mala webstránka služby takmer milión návštev. „Služba je súčasťou stratégie našej spoločnosti ponúknuť zákazníkom možnosť používať služby Tesca pri každej príležitosti a zároveň byť najmodernejším maloobchodným reťazcom na Slovensku. Za rok fungovania služby sme ju postupne rozšírili okrem Bratislavy a okolia aj do Nitry a Košíc a okolitých miest. Keďže popularita služby rastie, službu rozširujeme o ďalšie lokality,“ doplnila Katarína Tokárová.

Za rok existencie služby vyše 20 špeciálne upravených Tesco dodávok spoločne najazdilo za zákazníkmi viac ako 520-tisíc kilometrov. Na porovnanie, približne rovnaký počet kilometrov by tachometer auta ukazoval, ak by vozidlo tisíckrát prešlo z Bratislavy do Sniny. Počas týchto ciest Tesco dodávky rozviezli takmer 190-tisíc litrov mlieka, 450-tisíc litrov nealkoholických nápojov či takmer 25 ton zemiakov.

Koľko tovaru za rok rozviezli zákazníkom:
Mlieko – 190 000 litrov
Nealko nápoje – 450 000 litrov
Pracie prášky – 9 200 kg
Rožok štandard – 8 500 ks
Zemiaky – 25 000 kg

Najväčší záujem o službu je v zimnom období a počas sviatkov. Typickými zákazníkmi donáškovej služby sú ženy vo veku 35 až 54 rokov, mamičky na materskej dovolenke, rodiny s deťmi a zaneprázdnení manažéri. Výnimkou nie sú ani dôchodcovia, ktorým službu objednajú ich dospelé deti. „Najobľúbenejším dňom dovozu tovaru je piatok a sobota doobeda a najviac objednávaným tovarom sú nealkoholické nápoje, mlieko a detské plienky,“ dodala Katarína Tokárová.

Od januára tohto roku služba ponúka dopravu zdarma aj pre zdravotne ťažko postihnutých (ZŤP) zákazníkov, ak cena ich nákupu presiahne 20 EUR. Službu doteraz využilo vyše 1 100 ZŤP ľudí. Za uľahčenie života ZŤP zákazníkom získalo Tesco od Nadácie Pontis aj cenu Via Bona – Prozákaznícka firma roka.

Spoločnosť Tesco službu Potraviny domov rozšírila od júla tohto roka aj o možnosť Klikni & Vyzdvihni. Zákazník si môže vopred objednaný nákup vyzdvihnúť osobne autom v označenom mieste pri vybraných hypermarketoch napríklad po ceste z práce alebo pred dovolenkou či víkendom. „Možnosť Klikni & Vyzdvihni funguje pri hypermarketoch Bratislava Zlaté piesky, Nitra a Košice a od septembra aj pri hypermarkete Bratislava-Petržalka. Zákazník ani nemusí vystúpiť z auta, náš vyškolený pracovník mu tovar naloží denne od 8.00 do 22.00 hod.,“ dodala Katarína Tokárová.

Ako funguje služba Tesco Potraviny domov a Klikni & Vyzdvihni?

Zdroj: tlačová správa

Exit mobile version