„Sýrovka“ tento rok zasiahla aj do raňajkovej ponuky McDonald‘s
„Sýrovka“ tento rok zasiahla aj do raňajkovej ponuky McDonald‘s
Pre každoročný veľký úspech sa jedna z najobľúbenejších sezónnych ponúk opäť vracia aj do slovenských reštaurácií McDonald’s. Včera sa odštartovanej Syrovej sezóny dočkali všetci netrpezliví zákazníci, ktorí si tradičné, ale aj nové produkty z jej ponuky môžu vychutnávať až do konca februára budúceho roka.
Syrovú sezónu uvádza McDonald’s pod novým klejmom – Syyyr is hýýýr. Klasiky ako Swiss King, ktorý bol minulý rok najobľúbenejší pre Slovákov, či „korunovaný“ Cheese King novo dopĺňa aj Cheese King Jalapeño, Hermelínky v menu alebo Swiss King Bagel, vďaka ktorému sa Syrovka rozrastá po novom aj do raňajkovej ponuky.
„Syrová sezóna je náš dlhodobo najočakávanejší prémiový produktový rad pre našich zákazníkov. Dokazujú to aj mnohé otázky, ktoré v podstate nikdy nekončia, čo nás, samozrejme, veľmi teší. Dúfame, že novinky v portfóliu aj nový štýl komunikácie Slovákov zaujmú a stretnú sa s nadšením,“ hovorí Lucia Poláčeková, PR supervízorka pre McDonald’s na Slovensku.
To, že syrová sezóna je najväčším hitom, dokazuje aj záujem zákazníkov o tieto produkty. Za minulý rok sa počas celého trvania Syrovej sezóny predalo viac ako 905-tisíc syrových pochúťok.