PR články a tlačové správy

A nastalo ticho. Čo sa deje s influencermi na sociálnych sieťach?

a profiloch známych influencerov a osobností zrazu zmizli bežné príbehy. Fanúšikovia pozorne sledovali, čo sa skrýva v tichu, ktoré trvalo niekoľko dní. Ukázalo sa, že ich obľúbené online idoly sa rozhodli vymeniť scrollovanie za skutočný oddych. V spolupráci so značkou KitKat od Nestlé si kvalitnú prestávku od digitálneho sveta dopriali influencerka a tanečnica Cynthia Tóthová, finalistka Miss Slovensko a účastníčka Love Island 2024 Kristína Víglaská a influencerka Klaudia Maniak. S KitKat si dali prestávku a teraz sú späť. Pripravené podeliť sa o autentickú skúsenosť z chvíľ, keď odložíme telefón, spomalíme a naozaj sa zastavíme.

Daj si pauzu, daj si KitKat. V novom šate

Jarná kampaň značky KitKat oslavuje naozajstnú, ničím nerušenú pauzu – a zároveň predstavuje novinku, ktorá poteší nielen chuťové poháriky, ale aj oči. Nestlé uvádza na európsky trh nové mramorované KitKat tabuľky.

„V januári sme podporili náš svetoznámy slogan ‚Daj si pauzu, daj si KitKat‘ kultovým hitom skupiny Queen I Want To Break Free. Keď žijeme vo svete, ktorý si vyžaduje našu neustálu pozornosť, je ťažké vypnúť a poriadne si oddýchnuť. Preto na túto líniu nadväzujeme našou novou, lokálnou kampaňou, do ktorej sa zapojili niektoré popredné osobnosti. Ľudia sa na sociálnych sieťach postupne dozvedia, kto si dáva pauzu a čo počas nej potom zažil,“ hovorí Nikola Skýpalová, manažérka značky KitKat pre Českú republiku a Slovensko v Nestlé.

Do kampane sa zapojili známe osobnosti, ktoré si od sociálnych sietí a každodenného ruchu dali pauzu. Fanúšikovia postupne odhaľovali, kto sa odpojil – a čo počas týchto offline chvíľ zažil. Ešte ostávajú dve mená, ktoré sa bez slova odpojili. A vrátia sa s príbehom. Sledujte sociálne siete a zistite, kto zo slovenských osobností si doprial digitálny detox.

Cynthia Tóthová venovala svoju pauzu tým, ktorí to najviac potrebujú

Slovenská influencerka, tanečníčka a hviezda TikToku, ktorú mnohí poznajú aj z reality šou Love Island, sa rozhodla využiť chvíle offline naplno – a zmysluplne. Začala doma – triedením svojho šatníka. Oblečenie, ktoré už nenosila, putovalo k mame samoživiteľke, ktorá prechádza náročným životným obdobím. Pomocnú ruku podala aj štvornohým chlpáčom v útulku, ktorých vzala na prechádzku a venovala im lásku, ktorú tak veľmi potrebujú. Zvyšok času si nechala pre seba – na spomalenie, stíšenie a hľadanie vnútorného pokoja. Fanúšikom sa následne na Instagrame prihovorila s úprimným zdieľaním toho, čo jej takáto pauza priniesla – a prečo by si ju mal aspoň raz dopriať každý.

Kristína Víglaská si počas svojej pauzy zbalila kufor – a srdce

Finalistka Miss Slovensko a víťazka Love Island 2024, Kristína Víglaská, sa počas kampane KitKat rozhodla pre osobný a zároveň veľmi emotívny výlet. Využila príležitosť na digitálny detox a odcestovala do Švajčiarska, aby prekvapila svoju mamu, ktorú dlhšie nevidela. Pauzu od sociálnych sietí premenila na chvíle strávené v úzkom rodinnom kruhu. Spojenie s blízkym človekom a spoločné chvíle v horskom prostredí jej priniesli duševné osvieženie a priestor na oddych. Kristína na svojom Instagrame ukázala, že aj krátka prestávka môže mať veľký význam – najmä ak ju venujeme tým, na ktorých nám najviac záleží.

Klaudia Maniak venovala svoju pauzu starej mame a splnenému prianiu

Influencerka Klaudia Maniak sa počas jarnej kampane KitKat rozhodla venovať svoju digitálnu pauzu človeku, ktorý pre ňu veľa znamená – svojej stare mame. V poslednom období jej na spoločné chvíle často nezostával čas, a preto sa rozhodla všetko na chvíľu vypnúť a stráviť so svojou starkou kvalitný, zmysluplný čas. Spoločne si splnili jedno z babičkiných dlhoročných prianí – naučiť sa piecť domáci chlieb. Čas strávený v kuchyni, pri vôni čerstvého pečiva, bol nielen o receptoch, ale najmä o prepojení generácií, spomienkach a rozhovoroch, ktoré sa do sietí nezmestia. Klaudia tak na svojom Instagrame ukázala, že aj malý okamih mimo online svet môže priniesť skutočne veľký zážitok – a krásne spoločné spomienky.

Tichú kampaň vytvorili Markus Krug a Tomáš Zvelebil 

Kreatívny koncept kampane vytvorili Tomáš Zvelebil, zakladateľ spoločnosti Subscribe, a režisér Markus Krug. Režisérom kampane bol Jaroslav Zderadička, autor klipov Marka Ztraceného. „S našimi tvorcami sme už pre Nestlé pripravili kampane pre značky Kitkat a Granko. Aktuálna „tichá“ kampaň sa zrodila z pôvodného sloganu značky a vzhľadom na paradox, že žijeme v digitálnom veku – a my ako zástupcovia digitálnych tvorcov a osobností, ktoré živia siete, im hovoríme: Urobte si kvalitnú prestávku. Využite čas bez mobilov pozitívne a zmysluplne a sledujte, čo sa stane. Kampaň môže pôsobiť ako inšpirácia pre mladú generáciu, ktorá na sieťach trávi veľa času,“ hovorí Tomáš Zvelebil.

Tyčinka KitKat oslavuje 90 rokov – no starnúť rozhodne neplánuje

KitKat, jedna z najúspešnejších značiek spoločnosti Nestlé, tento rok oslavuje okrúhle jubileum. Na trh vstúpila v roku 1935 a za takmer storočie si vybudovala silné meno a široké portfólio produktov. Pri svojich 90. narodeninách však neprináša spomienkový pohľad do minulosti – naopak, prichádza s výrazným omladením a v novom šate.

Nové KitKat tabuľky nadväzujú na ikonickú chrumkavú oblátku, ktorá je pre značku typická, a posúvajú ju do modernej podoby. Vďaka kombinácii krémových náplní a vizuálne atraktívnej mramorovanej čokolády vzniká multisenzorický zážitok – nielen pre chuťové bunky, ale aj pre oči. Mramorovaný efekt je dosiahnutý miešaním rôznych druhov čokolády, čím vznikajú jedinečné a originálne vzory. Cieľom je osloviť aj mladšiu generáciu a zároveň upevniť pozíciu KitKatu ako jednej z lídrov v segmente sladkostí. Nový formát prichádza v troch chuťových variantoch – dvojitá čokoláda, lieskový oriešok a slaný karamel – a cieli na spotrebiteľov, ktorí hľadajú niečo nové, nevšedné a zároveň prémiové. Podľa zákazníckych prieskumov je KitKat druhou najobľúbenejšou formou sladkostí na európskom trhu.

Pauzy si dávame, ale len málokedy naozaj vypneme

Výskum, ktorý KitKat uskutočnil v novembri 2023, poukázal na zaujímavý paradox: hoci si mnohí myslia, že si pravidelne doprajú oddych, len 34 % ľudí ho vníma ako naozaj kvalitný. Mnohí majú pocit, že nad svojím časom strácajú kontrolu – sú pod neustálym tlakom, zahltení multitaskingom alebo nedokážu vypnúť svoje myšlienky. Výsledkom sú pauzy, ktoré sú krátke, roztrieštené a prerušované. Aj preto značka KitKat ostáva verná svojmu ikonickému sloganu „Daj si pauzu, daj si KitKat“ – a pripomína, že ozajstný oddych si zaslúži každý z nás.

Klient: Nestlé – KitKat
Kreatívny koncept: agentúra Subscribe, Markus Krug
Režisér: Jaroslav Zderadička & agentúra Subscribe

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *