ČlánkyMagazínPR články a tlačové správyTop

Dvaja vysokoškoláci, jeden nápad a hromada chrumkavých dobrôt

Nápad vytvoriť Mixit sa zrodil počas posledného ročníka vysokej školy v hlave dvoch kamarátov a spolužiakov Martina Wallnera a Tomáša Hubera. Podľa vlastných slov totiž objavili dieru na trhu, a tak nebol čas strácať čas.

Začínali sme sami dvaja, jeden mixoval produkty, druhý balil objednávky,” spomína Martin Wallner. Dnes majú 50 brigádnikov a dva stroje na mixovanie, ktoré zaberú celú výrobnú halu.

Hoci si na to páni takmer okamžite ťapli, mesiace zabralo hľadanie správnych dodávateľov, návrh a realizácia obrázkových tubusov, zháňanie grafika, ajťáka a pilovanie webu. Keď však Mixit spustili, prvé objednávky nenechali na seba dlho čakať. Značka sa od svojho vzniku v roku 2010 rýchlo šírila, zákazníkov okrem možností namixovať si vlastné müsli bavila taktiež nevšedná komunikácia a premyslená grafika.

Podarilo sa nám zákazníkov zaujať a pretože pre nás boli a sú vždy na prvom mieste, radi sa k nám vracali. To bol asi najväčší úspech hneď na začiatku a sme za to neskutočne vďační,” spomína Tomáš Huber.

Obaja zakladatelia vedeli, že si projekt chcú vymýšľať a viesť po svojom a to sa im vyplatilo. Počas prvých desiatich rokov tak zvládli priviesť na trh novú značku, vytvoriť z nej love brand a navyše neustále rozširovať sortiment aj expandovať do ďalších krajín, a to bez pomoci cudzieho investora.

Mixit sa o svoj úspech rád podelí a pomáha finančnými darmi tam, kde je to potrebné. Napríklad v poslednej predvianočnej kampani Mixuj dobré skutky, kedy z každého predaného výrobku podporili jeden zo siedmich vybraných charitatívnych produktov. Cesta k súčasnému stavu nebola úplne jednoduchá, ale ako vysvetľuje Martin Wallner: „Hlavné vždy bolo svojmu projektu veriť. My sme od začiatku mali veľmi silnú podporu zákazníkov, ktorí Mixit milovali, takže na pochybnosti nebol dôvod.”

Za desať rokov sa ponuka z raňajkových mixov rozšírila o chrumkavé, mrazom sušené ovocie, zdravé tyčinky Mixitky, proteínové kaše a drinky a veľmi obľúbené orieškové nátierky Mixitelly, ktoré sú rovnako ako všetky ostatné produkty bez palmového oleja.

Mixit navyše vychádza v ústrety celiatikom, vegánom, diabetikom aj tým, ktorí nejedia cukor. Ponúka filter na produkty iba z určitej kategórie. Zároveň v rámci udržateľnosti ponúka aj eko box, jednoduchú papierovú krabicu namiesto maľovaných tubusov.

A aké sú ďalšie plány? V tomto roku chystá Mixit ďalšie rozšírenie sortimentu, napríklad o ovocné džemy a ovocné „smoothie bowls”. Síce nebudú chrumkavé, ale keďže majú obsahovať vysoké percento ovocia, máme sa rozhodne na čo tešiť.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *