PR články a tlačové správyTop

Ísť do obchodu na bicykli sa tento mesiac naozaj oplatí. Chcete vedieť prečo?

Nákupy patria u mnohých ľudí, možno aj u vás, takmer ku každodenným činnostiam. Chodíte aj vy do obchodu výhradne autom? Verte, že sa to dá aj inak: ekologickejšie, modernejšie a lacnejšie. Prekročte svoju komfortnú zónu, zájdite do obchodu na bicykli a vyhrajte jednu zo zaujímavých a hodnotných cien, ktoré vás zaručene potešia. Od 7. septembra sa oplatí zájsť na bicykli aj do Kauflandu.

Aj tohtoročný september bude priať ľuďom, ktorí si na nákupy radi zájdu na bicykli a šetria tak životné prostredie. Vyhlasovateľom tohtoročnej kampane je národný cyklokoordinátor Peter Klučka, garanciu nad kampaňou prebral minister dopravy a výstavby Arpád Érsek. Cieľom piateho ročníka kampane „Na bicykli do obchodu“ je zvýšiť počet ľudí, ktorí chodia nakupovať ekologicky, ale aj motivovať predajcov k tomu, aby takýmto zákazníkom umožnili plnohodnotný nákup práve takýmto dopravným prostriedkom.

Do kampane sa ako jediný z väčších obchodných reťazcov zapojil Kaufland. A aj to je znakom toho, že táto spoločnosť o ochrane životného prostredia nielen rozpráva, ale aj koná a zodpovedné aktivity pravidelne zahŕňa do svojich podnikateľských činností. Cez ekologické modernizácie predajní, používanie energeticky nenáročnej techniky, šetrné logistické procesy, znižovanie produkcie odpadov, až po samotnú kampaň s názvom „Na bicykli do obchodu s Kauflandom“. A čo je na tom najlepšie? No predsa nákup, ktorý je viac ekologický, ekonomický a zdraviu prospešný viac ako jazda autom. Okrem toho sa vyhnete nechceným zápcham, nakúpite všetko na jednom mieste a navyše máte šancu vyhrať hneď niekoľko skvelých cien. Kladiete si otázku, ako sa zapojiť do súťaže? Trvať bude od 7. septembra a pre zapojenie stačí jedna fotografia, ktorá bude akýmsi dôkazom vášho nakupovania na bicykli. V hre s Kauflandom je nielen moderný e-bike, ale aj ďalšie bicykle a hodnotné ceny. Pravidlá súťaže „Na bicykli do obchodu s Kauflandom“, registráciu, ale aj všetko ostatné o kampani nájdete na www.kaufland.sk/nabicyklidoobchodu.

Odbicyklujte si to do Kauflandu a spravte niečo pre seba aj pre spoločnosť. Okrem toho, nákupom produktov privátnej značky K-Classic, ktoré nájdete exkluzívne v Kauflande, prispejete na nové vozidlá pre terénne sociálne služby Slovenského Červeného kríža a pomôžete tak v tomto čase nielen životnému prostrediu, ale aj ľuďom v núdzi.

Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1230 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017), Najdôveryhodnejšia značka (2016) a Zodpovedný predajca (2016). V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje. Viac informácií na: www.kaufland.sk.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *