PR články a tlačové správy

Kaufland hľadá viac regionálnych výrobcov

Obchodná stratégia spoločnosti Kaufland je zameraná najmä na kontrolovanú kvalitu a čerstvosť potravín, výhodné ceny ponúkaných výrobkov ako aj široký sortiment. Aktuálne sa však zameriava aj na zvýšenie podpory regionálnych výrobcov a dodávateľov. Cieľom najnovšej iniciatívy spoločnosti je, aby sa jej produktové portfólio spestrilo ešte väčším výberom rýdzeho a poctivého slovenského potravinárskeho remesla.

Ambiciózny projekt, ktorý je zameraný na rozvoj spolupráce pri predaji regionálnych výrobkov sa spustil  18. januára. Slovensko je rozmanitá krajina, ktorej každý kút ponúka príležitosť objaviť niečo neobvyklé a výnimočné. „Zákazníkom Kauflandu chceme ponúknuť čerstvosť a kvalitu pochádzajúcu priamo z ich regiónu, od lokálnych výrobcov, ktorí sa opierajú o osvedčené receptúry a výrobné postupy. Chceme dať príležitosť producentom regionálneho významu, ktorí dokážu obohatiť našu ponuku produktov typickými výrobkami vo svojom domovskom regióne,“ informoval o vzniku iniciatívy Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s.  

V praxi to pre zákazníkov spoločnosti Kaufland bude znamenať, že v rámci svojho regiónu si budú môcť vybrať z ešte väčšej ponuky produktov, ktorá bude obsahovať lokálnych výrobcov. „Záleží nám na tom, aby v ponuke nachádzali aj dobre známe a obľúbené výrobky s regionálnou pečaťou. Aj takýmto prístupom deklarujeme, že pre slovenských výrobcov a dodávateľov sme a chceme byť aj naďalej silným a strategickým partnerom,“ dodáva Richard Bendík, riaditeľ nákupu spoločnosti Kaufland v.o.s.

O tom, že regionálne výrobky sú medzi zákazníkmi spoločnosti obľúbené niet pochýb. Dôkazom je fakt, že s ich výrobcami spolupracuje Kaufland dlhodobo a má záujem o ďalší rozvoj obchodných vzťahov. Niektorí z regionálnych dodávateľov, aj vďaka stabilnej spolupráci s Kauflandom uskutočnili potrebné investície, vďaka ktorým zvýšili svoje výrobné kapacity a stali sa tak významnými výrobcami s celoslovenskou pôsobnosťou. Od jedného dodávateľa sa napríklad zvýšil objem dodaných šalátový uhoriek z 13 tisíc kusov v roku 2011 na takmer 2,5 milióna kusov v roku 2015. Viac informácií pre výrobcov, ako sa zapojiť do tejto iniciatívy je k dispozícii v aktuálnych reklamných novinách Kaufland a na stránke www.kaufland.sk .

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *