Slováci milujú kuracie stále viac. Na scénu preto prichádza vyšperkovaný McCrispy Deluxe
Chrumkavé kuracie prsia vyprážané vcelku, žemľa so sezamom a makom, medovo-horčicová omáčka, šalát, čerstvá uhorka a syr čedar – to je nová stálica menu McDonald’s. McCrispy Deluxe je od dnešného dňa dostupný vo všetkých 42 slovenských reštauráciách. Reťazec tak reaguje na stále väčší dopyt po kuracom proteíne zo strany zákazníkov. Ten ešte vzrástol po uvedení burgeru McCrispy v apríli tohto roka. Posilnenie kuracej ponuky sprevádza taktiež nevšedná marketingová kampaň, ktorej súčasťou je krátky film Lajky, hejty, kuracie.
McDonald’s celosvetovo sleduje nárast predaja výrobkov s kuracím mäsom. V prípade slovenských reštaurácií sú aktuálne 4 z 10 jedál objednávané práve s kuracím proteínom. Aj preto sa reťazec rozhodol tento segment ďalej posilniť, ako vysvetľuje marketingový riaditeľ McDonald’s pre Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup: „Pravidelne vyhodnocujeme, aké sú priania našich zákazníkov a fanúšikov. V tomto prípade bolo zadanie jasné. 4 z 10 predaných jedál v našich reštauráciách sú s kuracím proteínom, to je dostatočné potvrdenie, že sa do slovenského Mekáča chodí na kuracie. Od uvedenia McCrispy navyše dopyt po kuracom opäť stúpol. Doterajšie predaje naplnili naše očakávania, veríme, že aj dnes uvedená verzia Deluxe si nájde svojich verných fanúšikov.“ McCrispy Deluxe nie je limitka, stáva sa pevnou súčasťou menu.
Uvedenie nového kuracie burgeru sprevádza originálna marketingová kampaň, ktorá reaguje na enormné množstvo digitálneho obsahu. Prichádza preto s konceptom Mockumentary – krátkym filmom kombinujúcim realitu s fikciou. Snímka s názvom „Lajky, hejty, kuracie“ hovorí o príbehu troch ľudí, ktorí na sociálnych sieťach vyjadrili v minulosti pochybnosti, či je McDonald’s dobrou voľbou pre milovníkov kuracieho. Tím McDonald’s ich preto kontaktoval, po dohode navštívil a ponúkol ochutnávku nedávno predstaveného burgeru McCrispy. Celé chrumkavé prsia v kombinácii s medovo-horčicovou omáčkou, novou žemľou a čerstvým šalátom komentujúcich presvedčili, že kura v Mekáči môže byť skrátka rovnako dobré, ako ktorékoľvek iné. Lajky, hejty, kuracie nájdu ľudia v stredu na YouTube kanáli McDonald’s Česko a Slovensko.