Chutné a sýte raňajky: pohánková kaša

Ráno robí deň, preto by sme nemali podceniť naše raňajky. Ak sú dostatočne vyvážené, plné vitamínov a energie, vydržíme nejesť až do obeda. Pre mňa osobne je takým jedlom pohánková kaša. Ako si ju pripraviť?

Potrebujeme:

  • pohánku
  • vodu, mlieko
  • ovocie podľa chuti
  • orechy
  • med
  • škoricu

Postup:

Pohánku uvaríme v dvojnásobnom množstve vody, aby pekne napučnela a zmäkla. Obvykle na jednu porciu stačí 2 dcl hrnček pohánky. Občas miešame, aby pohánka neprihorela. Po nasiaknutí všetkej vody pohánku zcedíme a dáme do vyššej nádoby, vhodnej na mixovanie. Prilejeme mlieko (ja používam sójové) a s ponorným mixérom pohánku trochu pomixujeme. Je len na vás, aký typ kaše máte radi – či riedku, hladkú, s väčšími kúskami… Ak chcete, do pohánky si môžete vmixovať aj banán.

Následne pohánkovú kašu v miske dochutíme podľa svojich predstáv a chuti.

A zaujímavé raňajky plné chutí sú na svete.

Prečítajte si aj:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *