PR články a tlačové správy

Projektom Slovenskô ako maľované Lidl velebí krásu Slovenska

V Lidli teraz opäť dostanete čosi navyše. S nákupom si domov odnesiete kúsok Slovenska. Projekt Slovenskô ako maľované priblíži malým i veľkým formou nálepiek slovenské regióny, hrady a zámky, tradície a kroje či pokrmy.

Za každých 20 € hodnoty tovaru automaticky dostanete balíček nálepiek Slovenskô ako maľované. Nalepte ich spolu so svojimi deťmi do dobrodružnej nálepkovej knihy o našich regiónoch a spoznajte tak našu krásnu krajinu o čosi lepšie.

Súčasťou každého balíčka je aj hlasovacia kartička, vďaka ktorej môže základná či stredná škola podľa vášho výberu získať vzdelávacie pomôcky za desaťtisíce eur! Všetko podstatné spolu s hlasovacím formulárom nájdete na stránke www.malovaneslovensko.sk.   

Získate aj tipy na výlety

Spoznajte 27 regiónov Slovenska: Malokarpatsko, Hont, Podpoľanie, Novohrad, Abov a mnohé ďalšie. Zoznámte sa so zaujímavými faktami z našej histórie, objavte slovenské ornamenty, remeslá a naučte sa čo–to aj z jednotlivých nárečí.

„Verím, že aj táto naša kampaň podporí pandémiou ťažko skúšaný domáci cestovný ruch, podobne ako náš predošlý projekt „Slovensko, krajina zážitkov“. Každý, kto si prelistuje knižku „Slovenskô ako maľované“, zistí, aká krásna je naša krajina, ktorá má všetko – vysoké hory a tiež mnoho riek a vodných nádrží. Na svoje si prídu milovníci turistiky a rovnako aj tí, ktorí uprednostňujú kúpanie. Deti a ich rodičia získajú mnoho užitočných a lákavých tipov na kratšie výlety i dlhšie dovolenky. Na Slovensku je stále čo objavovať a pritom je všetko na dosah ruky. A ak chcete objavovať typicky slovenské produkty, stačí zavítať do najbližšieho Lidla a siahnuť po značke Slovenskô,“ objasnil Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za rezort nákupu.

„Slovenskô je naša najmladšia privátna značka a zároveň jeden zo spôsobov, ako pomáhame našej krajine a slovenským dodávateľom. Už vyše roka ponúkame pod Slovenskôm našim zákazníkom niečo tradičné v modernom šate. Slovenskô sú typické slovenské produkty v originálnych a neprehliadnuteľných obaloch. Vďaka tejto značke naši zákazníci spoľahlivo vedia, že tieto mliečne, mäsové, pekárenské výrobky, ale aj ovocie či zelenina, pochádzajú priamo od slovenských dodávateľov,“ dodal M. Nagy. 

IT vybavenie pre školy v hodnote 180 000 €

Súčasťou aktuálnej akcie je aj súťaž o vzdelávacie pomôcky, do ktorej sa môžu zapojiť všetky slovenské základné a stredné školy. Lidl ich podľa veľkosti rozdelil do ôsmich kategórií, ktorých víťazi získajú výpočtovú techniku za tisíce eur. Celkovo rozdá Lidl školám IT vybavenie v hodnote 180 000 €!

„Vzdelávanie je dlhodobo jednou z našich priorít v rámci spoločenskej zodpovednosti. Už v minulosti sme pre školákov a škôlkarov pripravili učebné pomôcky na dôležité témy ako dopravná výchova a prvá pomoc, organizovali sme súťaž Ekohra a od roku 2015 podporujeme blízke školy pri našich nových predajniach. Slovenskô ako maľované spája oba tieto prístupy – nové vedomosti a možnosť získať užitočné vzdelávacie pomôcky,“ vysvetlil marketingový riaditeľ Lidla Branislav Brzula. 

Balíčky s nálepkami si môžete zakúpiť za 0,49 €, unikátna kniha nálepiek bude vaša za 2,99.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *