Top

Trúfnete si na Jamesa Bonda? Pokúste sa odhaliť tajnú príchuť novej Fanty

Fanta prichádza s novou príchuťou svojej limonády, háčik je však v tom, že táto príchuť je tajná. Dokonca tak, že jej tajomstvo stráži nový slovenský James Bond alias Daniel „GoGo“ Štrauch. Dokáže GoGo ochrániť tajnú príchuť Fanty? A nebudete to práve vy, kto odhalí, po čom to nová lahodná Fanta bez cukru chutí? Môžete sa o to aspoň pokúsiť a tipnúť si, čo je ukryté vo fľašiach či plechovkách nápojov Fanta. Získate tým zároveň šancu vyhrať dovolenku v exotickej destinácii v hodnote 6 000 €.

Hovorí sa, že kto sa hrá, nehnevá. A práve na to teraz vsádza Fanta, ktorá na český a slovenský trh prináša novú príchuť obľúbeného nápoja. O akú príchuť ide však vie len pár vyvolených. Ak chcete pravdu ukrytú v ružových fľaškách a plechovkách odhaliť, budete sa musieť vydať na náročnú misiu. Našťastie na nej nebudete sami. Pomôžu vám ďalší tajní agenti a verejne známe osobnosti, ktoré budú na svojich sociálnych sieťach pod hashtagom #WhatTheFanta zdieľať pomôcky k odhaleniu tajných príchutí. Proti vám však bude stáť James Bond v podobe YouTubera „GoGa“, ktorého úlohou je tajnú príchuť Fanty ochrániť. Skúste svoje šťastie a zapojte sa do súťaže o atraktívne ceny na čele s voucherom na exotickú dovolenku.

„Cieľom tejto netradičnej kampane je hlavne pobaviť a vytvoriť z každodenných momentov nevšedný zážitok. Veríme, že mnoho milovníkov Fanty sa dokáže naladiť na hravosť a pestrosť, s ktorou je značka spájaná, a že sa do hľadania tajnej príchute zapoja s odhodlaním,“ hovorí brand manažérka značky Fanta, Zuzana Staňková.

„Mám rád kreativitu a dobrodružstvo. A presne tak by som novú kampaň Fanty popísal. Je veselá a pozitívna, čo je v dnešnej dobe mimoriadne dôležité, pretože sa veľakrát berieme až príliš vážne. Je príjemné občas urobiť trochu bláznivé veci a len sa pobaviť. Verím, že nová Fanta prinesie mnoho príjemných prekvapení a som rád, že môžem byť toho súčasťou,“ hovorí youtuber Daniel „GoGo“ Štrauch, ktorý je na Slovensku a v Česku novým Jamesom Bondom a tvárou projektu #WhatTheFanta.

Súťaž, ktorá prebieha od 2. mája a pobeží celý mesiac, funguje na princípe registrácie QR kódu z obalov fliaš a plechoviek do aplikácie Coca-Cola. Každý, kto zaregistruje svoj tip, môže získať drobné ceny (napríklad slúchadlá či osušku) a zároveň sa automaticky zaraďuje do žrebovania o hlavnú výhru v podobe voucheru na dovolenku v exotickej destinácii v hodnote 6 000 €.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *